TRANSUNIVERSE FORWARDING nv
TRANSUNIVERSE FORWARDING nv

TRANSUNIVERSE FORWARDING nv

Over ons

Transuniverse Forwarding is een uniek bedrijf met een uniek product. Gestart in 1983 met een eerste truck naar Irak en een tweede naar Iran zijn we vandaag uitgegroeid tot een groep die niet alleen heel Europa maar ook Noord-Afrika en het Midden-Oosten bedient met hoogfrequente, vaak dagelijkse verbindingen. Wij doen hiervoor enkel een beroep op betrouwbare en gespecialiseerde partners en agenten. Zo nodig staan we zelf in voor tussentijdse opslag.
Op heel wat van onze bestemmingen mogen we ons de nummer 1 in België noemen als het op vervoer van groepagezendingen aankomt, maar wij bieden even goed deelladingen aan. Naast alle conventionele goederen maken ook ADR-producten deel uit van ons vertrouwd pakket.
Als jong en dynamisch bedrijf, waar op de werkvloer veertien talen gesproken worden, voeren we flexibiliteit en service op mensenmaat hoog in het vaandel. We hebben maar één doel: uw zending snel, veilig en vlot tot bij uw klant brengen.
Bezoek onze stand 1.226 voor meer toelichting!

Nieuws

Transuniverse Group trekt strakker jasje aan

Transuniverse Group trekt strakker jasje aan

Een nieuwe structuur, daar hoort een nieuwe huisstijl bij. Die geeft alles wat met Transuniverse Group te maken heeft, een modern, eenvormig én onmiddellijk herkenbaar gezicht. Van trucks en website tot visitekaartjes.

De nieuwe huisstijl past in het str

Lees meer »

Vacatures

Administratief Bediende Import

Je zorgt voor de administratieve verwerking van inkomende opdrachten en internationale wagens. Je maakt de loslijsten op voor het magazijn, met behulp van de TMS. Voor een correcte administratie controleer je de dossiers naar facturatie toe op basis van geldende tariefafspraken. Je zorgt voor de leveringen en communiceert met klanten en agenten in Nederlands, Frans en Engels.

– Een eerste ervaring of sterke interesse in een administratieve functie zijn een meerwaarde.
– Je bent administratief nauwkeurig en hebt een sterk analytisch denkvermogen.
– Flexibel werken is voor jou geen probleem, daarnaast hou je van uitdagingen.
– Punctualiteit en prioriteiten stellen behoren tot je sterke troeven.
– Jouw sociale en communicatieve kwaliteiten maken dat je zowel zelfstandig als in team goed
presteert.
– Beschik je over kennis van het ERP-pakket Navision en de CMR-wetgeving? Dan heb je alvast een
streepje voor.

Benieuwd wat wij jou te bieden hebben? Bekijk het nu op onze website!

Vacatureadvertenties bekijken »

Planner / Dispatcher UK

Als planner UK sta je in voor de dagelijkse plannings- en transportactiviteiten richting UK. Je zorgt voor een efficiënte en klantvriendelijke planning met aandacht voor prijs-kwaliteit. De organisatie van vervoersopdrachten, leveringen en afhalingen is jouw verantwoordelijkheid. Je houdt hierbij steeds rekening met opgelegde procedures en wensen van de klanten.

Als back-up zal je instaan voor het ontvangen en registeren van binnenkomende orders. Je houdt rekening met de zendingsinformatie, klantenprestaties en kosten om op die manier de bruto dossierwinst zo hoog mogelijk te houden. Je controleert de lopende dossiers en maakt de laad- en loslijsten voor het magazijn op.

Je zorgt voor een vlotte overdracht bij afwezigheid en maakt telkens de werk- en verlofplanning op voor het team. Je werkt verbetervoorstellen uit waarbij je adviseert en rapporteert aan het management team.

Benieuwd wat wij jou te bieden hebben? Bekijk het nu op onze website!

Vacatureadvertenties bekijken »

Planner / Dispatcher Zwitserland

Als planner Zwitserland sta je in voor de dagelijkse plannings- en transportactiviteiten richting CH. Je zorgt voor een efficiënte en klantvriendelijke planning met aandacht voor prijs-kwaliteit. De organisatie van vervoersopdrachten, leveringen en afhalingen is jouw verantwoordelijkheid. Je houdt hierbij steeds rekening met opgelegde procedures en wensen van de klanten.

Als back-up zal je instaan voor het ontvangen en registeren van binnenkomende orders. Je houdt rekening met de zendingsinformatie, klantenprestaties en kosten om op die manier de bruto dossierwinst zo hoog mogelijk te houden. Je controleert de lopende dossiers en maakt de laad- en loslijsten voor het magazijn op.

Je zorgt voor een vlotte overdracht bij afwezigheid en maakt telkens de werk- en verlofplanning op voor het team. Je werkt verbetervoorstellen uit waarbij je adviseert en rapporteert aan het management team.

Benieuwd wat wij jou te bieden hebben? Bekijk het nu op onze website!

Vacatureadvertenties bekijken »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht